Slechte ervaringen, bij eerste gebruik de bodem viel eruit bij het uit de vuilnisbak trekken,dus alles over de vloer! Half de keren trekt een van de 4 rode handvaten kapot dus niet meer te sluiten met de 4 trekkers dat ga ik nu dus nooit meer kopen het leek zo handig maar blijkt niet zo te zijn. Goed dat het recyceled plastic is, jammer dat het iet goed werkte