De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCD9194CNF op Kieskeurig. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.
Wat een geweldige koelkast! Wij hebben hem nu ongeveer 3 weken in bezit. Hij is super stil en heeft veel ruimte. Ziet er van binnen super strak uit met de RVS plaatdelen die er binnen in zitten, en je kunt hem indelen zoals je zelf wil. De 2 vers houd lades natuurlijk niet maar daarentegen kun je van de onderste wel de vochtigheidsgraad instellen.
Grote flessen in de deur zijn ook geen probleem. Deze koelkast is ook weer wat dieper van binnen zodat dat ook weer meer mogelijkheden bied. De vriezer is ook top: ruime lades die ook nog een op een rail lopen(alleen de onderste broodlade niet).
Energyklasse C zodat hij ook nog eens super zuinig in stroomverbruik is. Temperatuur van koelkast en vriezer zijn los van elkaar in te stellen zodat je zelf bepaald hoe hard je bv je ijs bevroren wil hebben: hard of romig. En last but not least: no frost en dat is echt super fijn.
Het deur op deur systeem is ook makkelijk te monteren door fijne hulpmiddeltjes.
Kortom een geweldige koel vries combinatie.
De vaatwasser wast vaak niet goed schoon. Hij is wel erg stil op een paar harde tikken na tijdens het programma. Al met al vinden wij de vaatwasser wat tegen vallen.
Zéér degelijk en hoogwaardig toestel, zowel qua look maar ook qua gevoel bij het gebruik - de lades met rollagers (bij de vriezer) zijn echt een meerwaarde! Installatiehandleiding was erg volledig - ik heb de draairichting moeten veranderen en ging top, alles mooi erbij om het spiegelbeeld afgewerkt te maken.
Algemeen zeer tevreden met de aankoop, zeker prijs-kwaliteit top!
Enige verbeterpunten: de afwerkstrip onderaan (afdek van de regelpootjes) blijft niet zitten (zou moeten clippen, maar er is niets voorzien) en de magnetische afwerkrubber voor de zijkant (tss kast en toestel) is onhandig te monteren - hopelijk blijven beide items voldoende goed zitten.
(… en erg jammer ook van de cashback dewelke verlopen was tussen order en levering)
We zijn super blij met de koelvriescombi. Super mooi ontworpen, koelt en vriest goed en kunnen dit model aan iedereen aanbevelen. Groente en fruit blijven lang vers, dus ja heel blij
Ik ben blij met deze inbouw koelvries combinatie. Er is een goede vakverdeling, de koelkast heeft 2 grote led lampen die alles perfect verlichten. Daarnaast is de koelkast superstil, je hoort hem bijna niet. Ook de afwerkingskwaliteit is goed. Enige minpunt is de connectie via wifi met de koelkast , ik heb de connectlife app geinstalleerd maar bij de derde verbindingsstap " verbinden met de cloud" kan er geen contact worden gemaakt. Ik heb dit opgegeven maar ben verder zeer tevreden over de koelkast.